Asigurari roviniete constanta

Sâmbătă, 20 Octombrie 2018, 0:48 AM
ASISTENTA TELEFONICA:

   0765.009.192
   0763.699.170
   0241.621.478


Coşul de cumpărături
Coşul de cumpăraturi este gol
Cand iti expira asigurarea?
Trimite cand iti expira asigurarea,
iar noi o sa iti reamintim !

Data expirarii *:
E-mailul dvs.:
Telefonul dvs. *:
Tipul de polita *:

Căutare
Tag
Statistici






      RCA
ASIROM

Centru daune ASIROM


Call Center-ul Constatare Daune Auto ASIROM este un serviciu ce va ofera posibilitatea sa avizati o dauna RCA sau CASCO, 24 ore din 24, 7 zile din 7, la numarul de telefon 021 - 9599 (tarif normal in reteaua Romtelecom).




In cazul in care ati avut o dauna auto (in mers sau stationare), este necesar sa va notati urmatoarele date despre accident sau dauna:


 

Data, ora si locul exact de producere a accidentului, inclusiv repere si localizari, de ex. nr. imobilului sau, in afara localitatii, km. in dreptul caruia s-a petrecut accidentul;
  1. Directia de mers a autovehiculului condus de dvs. si directia de mers a celuilalt /celorlalte autovehicule implicate in eveniment;
  2. Numerele de inmatriculare ale vehiculelor implicate in accident;
  3. Numele conducatorilor auto implicati in accident, precum si numele altor persoane care au asistat la eveniment (martori);
  4. Seria si tichetul RCA (sau Cartea Verde in cazul in care celalalt autovehicul este inmatriculat in strainatate) emise pentru autovehiculul care se face vinovat de producerea accidentului.

  5. Nota: desi nu este obligatoriu, este util sa pozati autovehiculele implicate, in pozitia in care au ramas imediat dupa accident (puteti folosi telefonul mobil in caz ca nu dispuneti de un aparat foto), este posibil ca in viitor sa va fie foarte utile, ca probe !


    In cazul unui accident auto luati acele masuri necesare pentru ca autovehiculul dvs. sa nu sufere si alte avarii, ca de exemplu:



    1. daca masina dvs. este avariata (ex. scurgeri de lichide sub vehicul, scurt circuite electrice, etc.) si nu exista vatamari corporale (sau deces): - decuplati bornele bateriei de acumulatori - nu porniti motorul - impingeti vehiculul sau remorcati-l pana in afara partii carosabile
    2. daca autovehiculul dumneavoastra a fost avariat in timp ce era stationat sau parcat : - este necesar sa va deplasati cu autovehiculul in cauza la organele de politie de pe raza sectorului unde s-a produs accidentul de circulatie, pentru a declara evenimentul si a se efectua constatarea accidentului.
    3. daca din accidentul auto au rezultat victime: - nu modificati pozitia vehiculului pina la sosirea echipajului de politie pentru a se face masuratorile necesare in astfel de cazuri. - opriti
      alte vehicule si cereti sprijinul acestora pentru transportarea de urgenta la o unitate de prim ajutor in cazul in care nu puteti asigura dvs. insiva primul ajutor - notati-va nr. de inmatriculare al vehiculului ce transporta ranitii - anuntati cel mai apropiat post de Politie despre accident si natura lui prin intermediul altor conducatori auto si NU PARASITI LOCUL ACCIDENTULUI fara incuviintarea politiei.

    4. In cazul unui accident auto trebuie completata o declaratie de accident si intocmit un proces verbal de accident. Pentru aceasta trebuie sa aveti la dvs. urmatoarele documente:



      • Permisul de conducere;
      • Certificatul de inmatriculare al vehiculului;
      • Buletinul de identitate;
      • Documentele de transport, conform legilor in vigoare;
      • Tichetul de asigurare pentru raspundere civila auto a vinovatului de producerea accidentului;
      • Copia politei CASCO.


      In cazul in care vinovat de producerea accidentului este celalalt conducator, urmariti ca acesta sa-si dea consimtamantul pe procesul verbal de contraventie cu privire la plata despagubirii din asigurarea RCA pe care o detine. In cazul in care unul din conducatorii auto implicati paraseste locul accidentului sau refuza sa se prezinte la organele de politie, dvs. trebuie sa furnizati acestora cit mai multe amanunte despre celalalt autovehicul (tip, marca, numar de inmatriculare in intregime sau numai o parte din acesta etc.) si, daca este posibil, datele eventualilor martori oculari identificati.


      Daca autovehiculul dvs. nu mai poate fi pornit in urma accidentului, este important sa respectati urmatorii pasi:



      • deplasati cit mai mult masina pe partea dreapta a drumului (daca nu au rezultat victime din accident);
      • anuntati telefonic organele de politie despre evenimentul produs si;
      • asteptati la fata locului sosirea organelor constatatoare.Pentru constatarea unei daune si deschiderea dosarului de dauna,este necesar sa aveti la dvs. documentele eliberate de organele abilitate sa cerceteze evenimente rutiere (politie, pompieri, etc.) carepot fi, dupa caz:
      • documentul tip "anexa 2" (eliberata de organele de politie) si autorizatia de reparatie in cazul avariilor cu autor necunoscut sau;
      • procesul verbal de constatare a contraventiei eliberat de organele de politie sau;
      • adeverinta de dauna in cazul furturilor partiale (eliberata de organele de politie) sau raportul de expertiza (eliberat de pompieri) in cazul incendiilor, etc.


      Observatii: Aceste documente vor fi prezentate in original inspectorului de daune/ persoanei abilitate sa va deschida dosarul de dauna



      • Copie dupa asigurarea RCA (sau Cartea Verde in cazul in care autovehiculul celalalt este inmatriculat in strainatate) a celui vinovat de producerea accidentului sau, copie a buletinului de identitate, permisului conducere si a certificatului de inmatriculare a soferului vinovat, daca vehiculul acestuia nu are asigurare RCA, valida la data producerii
        accidentului;
      • In cazul autovehiculelor apartinand persoanelor juridice, inclusiv societati de leasing, este necesar sa vaeti o imputernicire / instiintare de dauna din partea firmei proprietara a
        autovehiculului;
      • Copii ale certificatului de inmatriculare si/sau cartii de identitate a vehiculului;
      • Copia permisului de conducere al persoanei care a condus autovehiculul la data daunei;
      • Copia politei de asigurare CASCO (inclusiv anexele tabelare cu vehiculele incluse in asigurare, daca este cazul).


      ATENTIE! Fara oricare din aceste documente vi se poate refuza deschiderea dosarului de dauna. Este important sa pastrati fotocopii ale actelor de constatare
      primite de la organele statului si una dupa nota de constatare facuta de inspectorul de dauna care a deschis dosarul.


      Toate documentele fiscale (in original) doveditoare ale reparatiei autovehiculului, cum sunt de exemplu: facturile, chitantele fiscale, comenzile de lucru pentru service etc).



      • Cererea de despagubire cu numele, semnatura (si stampila in cazul persoanelor juridice) autorizata a asiguratului;
      • Avizul de daune completat de asigurat sau reprezentatul asiguratului.


      Observatii: In cazul in care conduceti un autovehicul cumparat in sistem de leasing sau prin alta modalitate asemanatoare, nu sunteti indreptatit sa primiti
      sume cu titlu de despagubire deoarece nu sunteti proprietarul autovehiculului respectiv. Puteti primi aceste sume numai cu acceptul societatii care a garantat financiar leasingul sau al proprietarul de drept al autovehiculului.


      CALL CENTER DAUNE AUTO ASIROM : 021-9599 (tarif normal in reteaua Romtelecom)


      ASIROM a înfiinţat un serviciu Call Center Daune Auto care are ca scop principal realizarea legăturii între companie şi clienţii care au suferit accidente de circulaţie şi au nevoie de informaţiile necesare avizării daunei. Informaţiile furnizate se vor referi, în principal, la:


      - îndrumarea corectă a clientului către unitatea care să-i deschidă dosarul de daună, care să-i prelucreze rapid acceptul de plată;


      - paşii pe care trebuie să-i parcurgă clientul din momentul în care s-a petrecut accidentul până când se face constatarea; - actele necesare pentru deschiderea dosarelor de daună ;


      - adresele sucursalelor, programul de lucru, numele persoanelor de răspundere din cadrul sucursalelor care au atribuţii de soluţionare a solicitărilor clienţilor ;


      - programul zilnic de constatări în unităţile service din Bucureşti;


      - unităţile service agreate la nivel naţional şi în care este posibil a se efectua reparaţii ;


      - corespondenţii ASIROM în străinătate pentru Casco şi pentru Carte Verde ;


      - reprezentanţii de despăgubire ai ASIROM în străinătate. Deasemeni, în maxim 30 de minute de la recepţionarea solicitării clientului, un reprezentant ASIROM îl va contacta pe acesta şi îl va îndruma cu privire la modul în care i se va rezolva solicitarea.


       


      DAUNE NON AUTO DAUNE - CLADIRI SI BUNURI


      În cazul producerii unui eveniment asigurat:


       
      - luaţi măsuri pentru limitarea pagubelor, pentru salvarea bunurilor asigurate, păstrarea şi paza bunurilor rămase şi pentru prevenirea degradărilor ulterioare; 


      - anunţaţi de urgenţă pompierii, poliţia sau alte autorităţi competente (în caz de incendiu, explozie sau furt);


      - consultaţi contractul de asigurare şi specificaţia, care conţin detalii despre apartamentul/ clădirea/ bunurile şi riscurile acoperite.


      Pentru soluţionarea daunei acordaţi atenţie următoarelor etape:


      1. Avizaţi în scris sucursala ASIROM cea mai apropiată, în termen de cel mult 3 zile de la producerea daunei.


      Avizarea va conţine numărul contractului de asigurare, locul, data, ora, cauzele şi împrejurările producerii riscului asigurat, date şi persoane de contact, număr de telefon, alte detalii. Reprezentantul ASIROM (inspectorul de daune) va constata dauna, va întocmi un proces-verbal de constatare şi va estima cuantumul acesteia.


      2. Solicitaţi documentul specific evenimentului asigurat de la autoritatea competentă să cerceteze şi/sau să intervină în astfel de situaţii:


      - dovada de la poliţie pentru furt prin efracţie/tâlhărie al conţinutului sau tentativă de furt;


      - proces verbal de intervenţie, de constatare, altele pentru avarii accidentale (explozie, incendiu, etc);


      - adeverinta sau dovada de la asociaţia de proprietari în caz de inundaţie de la una din instalaţii (conducte de apă, de scurgere, etc.);


      - act doveditor de la autorităţile locale în caz de calamităţi naturale, furtună, grindină, uragan.


      3. Pentru deschiderea si completarea dosarului de daună se depun documentele necesare:


      - actele eliberate de autoritatea competentă sesizată;


      - copii acte care dovedesc interesul asupra bunului/ bunurilor asigurate (acte de proprietate/ închiriere a clădirii/ bunului avariat, facturi, etc.);


      - împuternicire/ delegaţie pentru persoana care avizează dauna si participa la constatare, in cazul persoanelor juridice;


      - cartea de identitate a asiguratului sau împuternicitului acestuia;


      - copia Contractului de asigurare; - schiţa clădirii/ apartamentului;


      - cererea de despăgubire;


      - facturi, chitanţe şi alte documente din care să rezulte efectuarea reparaţiilor sau înlocuirilor la bunul avariat, devize/situaţii de lucrări.


      În funcţie de tipul contractului de asigurare încheiat (Apartamentul, Phoenix, construcţii-montaj, etc.), inspectorul de daune va solicita completarea dosarului şi cu alte documente care să permită stabilirea cu exactitate a cauzei şi împrejurărilor producerii evenimentului şi mărimea pagubei.


      ATENŢIE! Reparaţia clădirii/ bunului avariat se poate efectua numai după ce avariile au fost constatate de către reprezentantul ASIROM.


asigurari csa Comunicate de presa pad paid stire rca cominicat csa crestere NOUTATI scumpire Barbati cjue csa-unisar diferentiat femei Prime unisex banca nationala curs valutar dolar euro ASIGURARI CONSTANTA Dacia franta piata vanzare asigurare constanta Daune RCA a scazut sadere despagubiri locuinta asigurai obligati hotarare astra asigurari gheorghe piperea Insolventa oltchim Astra FLOTEI AERIENE GERMANIA casa groupama  



   
         Acest site este operat de Cristalex Comindserv S.R.L. autorizat de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor sub nr. RAJ-399685/28-08-2012, asistent in brokeraj persoana juridica al Asigest Broker de Asigurare - Reasigurare S.A autorizat de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor sub nr. RBK 043/2001.

    Cine suntem? | Intrebari frecvente | Informatii utile | Centre de dauna | Conditii de asigurare | Termeni si conditii | Contact
     ANPC | CSA | CNADNR | Verifica Rovinieta | Verifica RCA | Vezi istoric Daune | Verifica ITP |



COPYRIGHT (C) 2013 CRISTALEX COMINDSERV SRL. TOATE DREPTURILE REZERVATE.

                                                                                                          

Urmareste-ne pe:

Web design by S.G.A.  gazduire Creatorul de site-uriuCoz

 

Free BackLink